Германската бизнес медия „Ханделсблат" съобщи, че Deutsche Telekom след продължила години политика на съкращаване на персонала отново предприема кампания за увеличаване на работните места в компанията.

Изпълнителният директор Кай-Уве Рике е съобщил пред "Rheinische Post" за предвидени нови 1500 работни места в T - пунктовете. Още 1000 места ще бъдат отворени в третите фирми. След приватизацията на Телеком това е първата масирана кампания на увеличение на персонала, която ще започне с вземането на 700 души на обучителен режим. Шефът на Телеком също така отбеляза, че „ако традиционните привични структури не се отворят, бъдещето на новонаетите не е сигурно".

„В call-центровете работата трябва да започва с log-inn на сътрудника. Ще ни е нужно да контролираме резултата на всяко работно място. Т - пунктовете трябва да са стабилни, когато към тях се отправи настъплението от клиенти. Това се разбира от само себе си и не се отнася само до Телеком ", гласи изявлението на директора.

Рике обяви за новата изгодна тарифа на Телеком. Тя разчита на интереса на 230,000 клиенти. Телеком загуби през първото полугодие близо един милион телевизионни абонати, а Рике предвижда и по-нататъшни загуби, но благодарение на офанзивата в сервиза той разчита на много по-малък мащаб.

В макро-отношение броят на работните места може да се ползва като стратегическо средство, засилващо ефекта си с времето и оказващо влияние върху различни групи хора. За компанията това би означавало нов конкурентен дух и вътрешен стимул. Германският Тelekom осигурява цялостно обслужване на клиентите си с интернет, телевизионни и мобилни телефонни услуги.