Нововъведения в обслужването предатавя ПроКредит Банк
Трезорът пуска машини за автоматично внасяне на банкното по сметки и разпечатване на извлечения по сметки
Следвайки своята ориентация към подобряване на обслужването на своите клиенти, ПроКредит Банк (България) АД поетапно въвежда TCR-и и Машини за автоматично печатане на извлечения в банковите салони. Постоянното развитие на онлайн банковите услуги – интернет и телефонното банкиране на банката, също е част от стремежа на институцията да подобрява обслужването, което предлага. По този начин банката се стреми всеки клиент да получава професионално, компетентно и внимателно обслужване.
TCR-ът е автоматизирана машина за приемане и изплащане на пари в брой, която до голяма степен замества операциите на каса. Към края на 2008 година над 50 клона на банката разполагат с подобни машини.
Машините за автоматичен печат на извлечения (МАПИ) предлагат възможността клиентите на банката да разпечатват движенията по сметките си, като сами могат да определят кога и за какъв период.
Служителите на ПроКредит Банк се стремят да предлагат отлично обслужване на всички клиенти и чрез телефонното и интернет банкиране. Към края на месец февруари 2009 година ПроБанката - интернет банкирането, обслужва над 37 350 клиента. Приблизително 56% от обажданията към телефонното банкиране се осъществяват през сайта на ПроБанката с използване на услугата Click-to-call, а останалите обаждания са на потенциални клиенти, разглеждащи страницата на ПроКредит Банк (www.procrеditbank.bg) най-често с въпроси за различни услуги с цел да изберат своя обслужваща банка.
Найден Недялков
Архив
/
Нововъведения в обслужването предатавя ПроКредит Банк