От началото на месец март тази година ПроКредит Банк предлага напълно безплатната услуга Click-to-call (c2c). Тя дава възможност, чрез натискане на бутон в уеб съдържание, да се изгради гласова комуникация със служител на отдел «Онлайн банкови услуги», обясниха от трезора, ръководен от Джан Марко Феличе. По този начин клиент на дистанционното банкиране би могъл с едно натискане на мишката да зададе интересуващите го въпроси на дежурен оператор, без да използва телефонен апарат. ПроКредит Банк е единствената банка у нас, която предлага уникалната услуга на своите клиенти. За три години телефонният център на банката е обработил над 450 хил. обаждания, а към края на 2007 година броят на регистрираните клиенти за услугата ProB@nking на ПроКредит Банк е достигнал 23 100. Новата услуга Click-to-call на ПроКредит Банк обединява най-силните и ефективни канали за комуникация - гласовия и този за дистанционно банкиране - интернет, обясноха от финансовата институция.