По данни на съюза на вносителите на чужди автомобили в България, за периода от началото на 2007 година до 31 май са продадени 19,124 бр. нови леки автомобили. В продажбите води Тойота с пазарен дял 11,49% (2197 продадени нови коли).

Вторият по обем пазарен дял за периода е за Ford (10.36%). От френските автомобили, Peugeot имат 8.62%, Renault 7,43%, a Citroen 6.20%. От германските, Opel държат 7.84% от пазара в България, VW 7.70%. От продадените нови автомобили в България 6.63% са за Шкода, за Dacia 6,59%, а Chevrolet 5.36%. 157 души са предпочели да си купят нова Лада.

От луксозните марки, за пет месеца в България са продадени 221 BMW, 248 Audi и 483 Мерцедес-а. Купени са и шест „Ягуара".

За периода са продадени почти 1,000 нови камиона, най-много от марките Mercedes, IVECO и Volvo. Заедно с 206 продадени нови мотора за периода, общо са продадени 20116 нови МПС.