BMW очаква половината от продажбите до 2030 г. да бъдат на електромобили — по-консервативна цел от някои от конкурентите на баварската компания, пише Reuters.
По-рано тази седмица Volkswagen прогнозира, че 70% от европейските продажби ще бъдат на електрически автомобили до 2030 г., а Volvo очаква цялата гама да бъде електрифицирана до края на десетилетието.
До 2023 г. 90% от моделите на BMW ще имат електрическа версия, а до 2030 г. няма да има модел на Mini с традиционен двигател с вътрешно горене.
В по-краткосрочен план BMW прогнозира значителен ръст на печалбата преди данъци за тази година благодарение на силно представяне на всички марки — Mini, BMW и Rolls-Royce. Очаква се оперативния марж да се покачи до между 6% и 8% от 2,7% през 2020 г.