Премиерата на новото поколение на Subaru Forester се състоя на 16 ноември по време на автомобилното изложение в Лос Анджелис. Още преди нея обаче, австралийското издание Drive разкри детайли за новия модел на японската марка, като публикува официални снимки на колата. Шестата генерация на Forester е в нива на оборудване Touring и Sport, като и двете са с фирмената система за задвижване на четирите колела.

Снимка 642169

Източник: Subaru

Промените в екстериора и интериора на кросоувъра са еволюционни, но няма общи детайли с предшественика му. Дизайнерите на Subaru са подходили доста консервативно, като кросоувърът така и не получава пълна LED-оптика, цифрово арматурно табло и модерен многофункционален волан със сензорни бутони. Пропорциите обаче са различни - надвесите са се увеличили, което обещава загуба на някои офроуд възможности. Очаква се обаче интериорът и багажникът да станат по-просторни, но все още няма точни размери.

Снимка 642166

Източник: Subaru

Иновация в дизайна са интегрираните фарове и задни светлини. Предната оптика е запазила сложната си форма, но сега фаровете сякаш се вписват в решетката на радиатора. Отзад композитните светлини остават. Спортната версия се отличава с бронзов декор, но и двата варианта на новия Forester имат практичен пластмасов комплект за защита по периметъра на каросерията, релси на покрива и 19-цолови лети джанти.

Японският автомобилен гигант Subaru с нова цел: да продаде 200 000 електромобила до три години

Японският автомобилен гигант Subaru си постави нова цел - ето каква

Компанията се надява да достигне глобално производство от 1 милион автомобила през новата финансова година

В кабината контролерът на климатика е изчезнал, както и двата екрана. Сега има един таблет с портретна ориентация, познат от Impreza. В Subaru обаче за запазили аналогови бутони почти навсякъде - мултифункционалният волан, управлението на светлините и дори горещите клавиши на мултимедийната система могат да се използват дори с ръкавици. Интериорът е много консервативен - стрелки, старомоден фиксиран селектор на скоростната кутия, отворени поставки за чаши.