Facebook на Meta засилва конкуренцията си с китайската социална мрежа TikTok, след като пусна своя продукт за кратки видеоклипове Reels за всички глобални потребители на мрежата, пише Euronews. Освен това въвежда и много нови функции за рекламодателите.
Meta е в разгара на засилваща се битка с TikTok, която беше най-изтегляното приложение през 2021 година.
Американският гигант беше ударен и от въздействието на функцията за защита на личните данни, въведена от Apple миналата година, която наруши нейния бизнес с цифровата реклама.
Вследствие на това пазарната стойност на Meta спадна с над $300 милиарда.
С разширяването на Facebook Reels в световен мащаб Meta ще представи новия си формат за съдържание на потребителите в повече от 150 държави.
"Искаме Facebook Reels да бъде най-доброто място за творците, които да се свързват с общността си и да изкарват прехраната си", заяви Марк Зукърбърг в своя публикация.
Meta представи Reels през август 2020 година за своите потребителите на Instagram в САЩ, като отговор на TikTok, която е собственост на ByteDance. След това, през септември миналата година, компанията представи Reels и на потребителите на Facebook отвъд океана.
Striker
на 23.02.2022 в 12:41:49 #1От кога олигофрените без работа, качващи безумни тъпотии по интернет станаха ''творци'', хахахахах! Едни от най-тъпите неща в живота са да си направиш акаунт в някоя социална мрежа