Facebook на Meta засилва конкуренцията си с китайската социална мрежа TikTok, след като пусна своя продукт за кратки видеоклипове Reels за всички глобални потребители на мрежата, пише Euronews. Освен това въвежда и много нови функции за рекламодателите.

Meta е в разгара на засилваща се битка с TikTok, която беше най-изтегляното приложение през 2021 година. 

Американският гигант беше ударен и от въздействието на функцията за защита на личните данни, въведена от Apple миналата година, която наруши нейния бизнес с цифровата реклама.

TikTok взе короната  на Google за най-посещаван сайт

Социалната мрежа, която взе короната на Google за най-популярен сайт

Приложението за кратки видеоклипове изпревари Google за първи път

Вследствие на това пазарната стойност на Meta спадна с над $300 милиарда.

С разширяването на Facebook Reels в световен мащаб Meta ще представи новия си формат за съдържание на потребителите в повече от 150 държави.

"Искаме Facebook Reels да бъде най-доброто място за творците, които да се свързват с общността си и да изкарват прехраната си", заяви Марк Зукърбърг в своя публикация.

Meta представи Reels през август 2020 година за своите потребителите на Instagram в САЩ, като отговор на TikTok, която е собственост на ByteDance. След това, през септември миналата година, компанията представи Reels и на потребителите на Facebook отвъд океана.

Еднодневният срив на Meta с $251 милиарда е най-големият в историята

Еднодневният срив на Meta с $251 милиарда е най-големият в историята

На 3 февруари акциите на компанията майка на Facebook се сринаха с 26%