МЕТРО България отчете най-силната финансова година в историята си, реализирайки оборот от над 1.2 млрд. лв. и реален ръст от 10% (без инфлация) за периода 1 октомври 2023 - 30 септември 2024 г. Основен двигател на този успех са бизнес клиентите, които формират над 60% от общите продажби, както и бързо развиващата се услуга "Доставки".
Стабилните резултати се дължат и на стратегическите ценови инициативи на компанията, сред които водещо място заема програмата "Вземи повече, спести повече" ("Цени на ниво"). Тя гарантира конкурентни условия за търговия на едро, предлагайки отстъпки за количества върху над 7000 продукта. По този начин МЕТРО България осигурява на клиентите си възможност за мащабни покупки при оптимални цени, без необходимостта да следят краткотрайни промоции.
На фона на този исторически ръст компанията лансира и новата си комуникационна концепция "Живей, пазарувай и пести на едро!", с която подчертава своя ангажимент към професионалистите в ХоРеКа сектора, търговците и домакинствата в България. Концепцията се базира на три ключови обещания към клиентите: стабилни цени през цялата година, качествени продукти с гарантиран произход и по-модерна и удобна търговска среда.
Вече са обновени 6 магазина, като до края на 2025 г. всички 11 обекта ще преминат пълна трансформация. Продуктите под собствените марки на МЕТРО преминават 7-степенен контрол на качеството, а компанията е единственият търговец на едро в България, сертифициран по IFS Wholesale стандарт.
Освен към клиентите, МЕТРО България остава фокусирана и върху развитието на своите екипи. Компанията получава за осма поредна година престижния сертификат "Top Employer", като инвестира в програми за обучение, менторство и дуално образование. Сред тях е и проектът "Кариерна лаборатория", насочен към професионалното развитие на младите кадри.
За да направи новата концепция по-близка и разбираема за клиентите, МЕТРО си партнира с актьора Китодар Тодоров, който ще бъде лицето на комуникационната кампания. С помощта на хумористични видеа и вдъхновяващи послания, той ще представя философията "Живей на едро" по атрактивен и достъпен начин.
С рекорден финансов ръст, модернизация на магазините и иновативни търговски решения, МЕТРО България затвърждава позицията си като водещ партньор за бизнеса и домакинствата, предлагайки повече възможности, стабилност и ефективност.