Производителят на Peugeot отчете по-голям от очаквания ръст на приходите през 2019 година, въпреки че обемите от продадени автомобили намаляха, пише Reuters.
Френският гигант заяви, че очаква през тази година по-малки продажби в Европа и Русия.
Автомобилната група, която работи по сливането с италианския Fiat Chrysler, разчита на продажбата на по-скъпи модели като SUV, за да увеличи печалбите си в момент, когато приходите намаляват заради силната конкуренция.
Производителят посочва, че приходите от групата са 74,7 милиарда евро (81,2 милиарда долара), което е с 1% повече от година по-рано и малко над средното ниво от 74,2 милиарда евро, отчетено в анкета на анализаторите на Refinitiv.
Оперативните маржове на компанията са достигнали рекордните 8,5%.
Нетната печалба отбелязва ръст с 13,2% до 3,2 милиарда евро. Компанията също така увеличи цената на акциите си спрямо резултатите от 2019 година до 1,23 евро на акция, което е 58% повече от нивата за 2018 година.