Експортът на швейцарски часовници през март тази година за първи път от 20 месеца насам е нараснал - със 7,5%. Стойностният му обем възлиза на 1,6 милиарда франка ($1,6 млрд.), се казва в съобщение на федерацията на швейцарските производители на часовници.
Най-голям растеж показва износът (+21,7% в количествено и +21,1% в парично изражение часовниците от средната ценова категория 200 - 500 долара.
Часовници, струващи над 3000 долара, са увеличили глобалните си продажби с 10,7% като бройки и с 8,3% в парично изражение.
Най-евтините изделия - с цена под 200 долара, отчитат ръст на експорта, като количество, но стойността му е спаднал с 2%.
Основните пазари за швейцарските часовници през март тази година са без съществени промени -Хонконг ($210 млн.), САЩ ($171 млн.), Китай ($130 млн.).
 
        
        
        
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
             
                


 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         USD
 USD CHF
 CHF EUR
 EUR GBP
 GBP 
    
    
 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
						 
                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                             
                                                                            