Ако знаете английски, немски или друг западен език, то най-вероятно сте получавали предложение за работа в някой от центровете за обслужване на клиенти (т.нар. кол-центрове) в България. Ако ли не, не се тревожете. Една от водещите компании в сектора - CallPoint New Europe (с вече ново име: TELUS International Europe) обяви, че планира да назначи двойно повече служители до 2017.

От съобщение до медиите става ясно, че компанията планира „внушително разрастване на дейността си през предстоящата година", поставяйки си за цел да достигне растеж до 4000 служители до 2017. В момента TELUS International Europe разполага с повече от 1200 служители на територията на три държави в Европа: в България компанията оперира от София и Пловдив, в Румъния от Букурещ и Крайова, както и офис във Великобритания. Важно е да се отбележи, че най-голям брой от служителите се намират в България - 900.

„В България ще открием нов офис в София - в "България мол", с капацитет 600 нови работни места

Ксавие Марсенак, президент на TELUS International Europe

Предстои обаче да станат още повече. „В България ще открием нов офис в София - в "България мол", ", казва президентът на TELUS International Europe Ксавие Марсенак пред вестник „Капитал". „Само за тази година в страната ще имаме 500 нови служители", добавя той.

Но не само това: плановете на компанията са да разрасне дейността си в България и Румъния, като увеличи и изравни служителите си в двете страни. Така се очаква през 2017 година в двете страни да има по 2000 души персонал.


Плановете на компанията са пълен унисон с прогнозите на Българската аутсорсинг асоциация, която преди време прогнозира, че до 2017 трикратно ще се увеличи броят на заетите в аутсорсинг индустрията в България. По предоставени от нея данни в момента в сектора работят между 12 хил. и 15 хил. души. Очаква се обаче към 2015 г. работните места в да достигнат 30 хил., а към 2017 г. - 45 хил.

За TELUS International Europe
TELUS International Europe (известна до сега като CallPoint powered by TELUS) е многоезичен контактен център, който от 2004 г. насам предоставя висококачествени услуги за аутсорсинг на бизнес процеси. В компанията работят повече от 1200 служители на територията на 4 офиса в София, Пловдив (България), Букурещ и Крайова (Румъния). Компанията предоставя иновативно обслужване на клиенти по цял свят на повече от 30 езика.