Обичайно, на своя празник рожденикът получава подаръци. В случая на BILLA, първата международна търговска верига, която дойде в България още през далечната 2000 г., най-хубавият подарък е доверието на клиентите, а тях рожденикът ще почерпи с награди.

Какви са подаръците и кой има шанс да спечели?

Възможност да е сред печелившите има всеки, който е пазарувал в магазин на BILLA през празничния месец октомври. В томболата участват всички клиенти, използвали своята BILLA Card, благодарение на която получават отстъпка при пазаруване, и регистрирали касовата си бележка на интернет страницата - https://spestivbilla.bg/. Това е всичко.

А какви са наградите? Сто късметлии ще получат двоен подарък - сумата, която са успели да спестят през месеца от покупките си в BILLA. Така един път те вече са я спестили, а втори път ще я получат като ваучер, с който могат да направят още покупки. Ако сте редовен клиент, кампанията ви е позната, тъй като BILLA прави този подарък всеки месец на десет души. За рождения ден десет пъти повече ще бъдат зарадвани. Други сто ще получат удобен куфар с марка Vivess.

BILLA има много поводи да празнува

И това са всички постигнати успехи през последната година. Търговската верига навлезе в третото си десетилетие на родния пазар и започна цялостно преобразяване и обновяване на магазините си в страната, успоредно с политиката си за експанзия и разкриване на нови обекти. Успешната ѝ история в България започна на 5 октомври, 2000 г. с откриването на първия обект в столицата.

Малко или много са 21 години зависи от гледната точка, но за това време BILLA успя трайно да се настани на пазара у нас и да спечели множество лоялни клиенти. Безспорен за това е приносът на обновената програма за лоялни клиенти BILLA Card, чиято дигитализация посредством BILLA App доближи максимално търговската верига до нуждите на нейните клиенти, а те отговориха с висока оценка и признание, с което мобилното приложение стана "Продукт на годината".

Пазарувай и спестявай в BILLA

В условията на продължаваща пандемия, BILLA се погрижи за клиентите си, предоставяйки им възможността да пазаруват любимите си стоки на трайно ниски цени, като пестят средства от семейния бюджет, в рамките на инициативата "Благодарим ти, че пестиш в BILLA" - в платформата Spestivbilla.bg. Общият брой на регистрираните спестявания за по-малко от година е близо 2 300 000 лв.

Успехът ѝ се дължи на постоянния труд в посока развитие на магазинната мрежа.

Стартирайки с разкриването на един обект през 2000 г., днес тя има 132 магазина в 39 града в страната. Само през септември бяха открити два нови магазина - в Петрич и във Велико Търново, и за кратко време още десет се обновиха, в рамките на програма за модернизиране на търговската мрежа. Една от любопитните промени в политиката по реновиране на магазини и отварянето на нови са... названията им. Веригата започна да ги наименува с отличителни имена за квартала, в който се намира - започвайки с "BILLA на България" в столицата, "BILLA на Бели Осъм" в кв. Надежда в София, "BILLA на пазара" в Плевен и други.

Освен че расте, BILLA се и подмладява постоянно.

През изминалата година компанията даде началото на мащабна програма за реновиране на магазините си, в рамките на която освежи атмосферата в тях, увеличи асортимента и въведе иновативни решения, в крак с времето. Едно от тях вече е налично в редица обекти - това са касите за самообслужване, които позволяват на клиентите сами да сканират, организират, опаковат и заплащат своите продукти. Те ускоряват процеса на пазаруване, като заедно с това позволяват спазването на необходимата дистанция. Друга стъпки в посока дигитализация са електронните етикети, които заместват традиционните хартиени такива. Наред с наградите за иновации, BILLA се гордее и с факта, че посредством тях обезпечава безопасна среда за работа и пазаруване.

Инвестициите включват още подмяна на оборудването с по-енергийно ефективно такова - по-модерни хладилни витрини и LED осветление, които съдействат за намаляване на въглеродния отпечатък на веригата. Ръководена от стремежа за опазване на околната среда и ресурси, BILLA въведе и 100% рециклируема торба за пазаруване, изработена от 80% рециклиран материал, която спестява близо 400 тона въглеродни емисии годишно.

През годините, в които работи на българския пазар, компанията се утвърди и като верен партньор на българските производители.

Доказателство за това е фактът, че родните продукти с високо качество преобладават в богатия ѝ асортимент - като свежите плодове и зеленчуци, част от програмата "BILLA Градини", месото с бранд "Българска ферма" и още много стоки, които българският потребител поставя на трапезата си ежедневно.