Марка бутилирана вода, която има доста последователи в социалните мрежи сега е компания за милиарди долари, колкото и невероятно да звучи. Това е американская компания Liquid Death, която набра нов капитал, който оценява стартъпа на 1,4 милиарда долара. По този начин оценката му се удвои от 700 милиона долара през 2022 г.

Интересното на този продукт е, че е опакован в кенчета, които традиционно се използват за бира или безалкохолни напитки.

Инерцията на компанията продължава с още нови категории като студен чай и овкусени води, според главният изпълнителен директор Майк Сесарио в интервю. Марката пусна своя студен чай миналата година и вече се изкачи до първото място за продажби на бутилиран студен чай в Amazon.com, според уебсайта на компанията.

Liquid Death събра 67 милиона долара капитал от стратегически инвеститори като дистрибуторски партньори, както и от актьора Джош Бролин, футболистът от Националната футболна лига ДеАндре Хопкинс и Live Nation Entertainment. Компнии като SuRo Capital, Science Inc. и Gray"s Creek Capital Partners също участваха.

Финансирането ще бъде насочено към произвеждане на продукти, включително нови аромати за продуктовите линии. Според главния изпълнителен директор овкусените води са придобили значителна популярност.

Бизнесът (за над $320 милиарда) с бутилирана вода процъфтява, въпреки отпадъците

Бизнесът (за над $320 милиарда) с бутилирана вода процъфтява, въпреки отпадъците

50 милиарда пластмасови бутилки за вода се купуват всяка година само в САЩ

Компанията си обяснява голяма част от ръста на продажбите с добрите маркетинг кампании, като има 7,9 милиона последователи в TikTok и Instagram.

Първоначално компанията е била вдъхновена от марките бира. "Не виждаме причина само бирата да е добре опакована и да изглежда готино", казва той.