Тъй като туристическата индустрия е буквално смазана от пандемията на новия коронавирус, вече е ясно, че повечето хора вероятно ще останат близо до домовете си това лято, пише CNBC.

Търговците на мебели и стоки за дома отчитат огромни скокове в продажбите на мебели за открито, заедно с артикули за басейн, грилове и градинарство, тъй като потребителите гледат да направят престоя си възможно най-забавен и спокоен.

"Хората установяват, че колкото повече време прекарват в дома си, толкова повече искат да притежават онези неща, които да направят престоя им по-смислен и приятен", коментира Рон Хилтън, главен служител по операциите по операции на Overstock.com.

Онлайн търговецът на дребно първоначално е забелязал проблеми при търсенето на мебели за открито през март, но оттогава търсенето е "избухнало".

Докато Overstock обикновено наблюдава увеличение на продажбите на артикули за открито през пролетта, огромният скок през тази година се задвижва преди всичко от пандемията, защото хората остават много повече време вкъщи, заяви Хилтън. Той отбеляза, че е имало видими увеличения на продажбите в САЩ с първата вълна от правителствените стимули.

До 80% ще е сривът в международния туризъм през 2020 г.

До 80% ще е сривът в международния туризъм през 2020 г.

Според ООН пандемията доведе до най-лошата криза в сектора

В допълнение към нарастващите продажби на по-големи продукти, Overstock отбелязва и нарастващ интерес към мебелните елементи, проектирани за компактни помещения. По думите на Хилтън се забелязва усилено търсене на по-малки мебели, които хората купуват за балконите си, ако са в малки апартаменти в големите градове например.

Компанията отчита растеж на търсенето на джакузита, преносими басейни, както и детски артикули като батути и комплекти за игра.

Подобно на Overstock, търговецът на стоки за дома Bed Bath & Beyond отбеляза увеличение на продажбите на мебели за навън. Търсенето на други аксесоари като артикули за готвене, външно осветление и градински консумативи също са се увеличили, коментира Джо Харциг, изпълнителен вицепрезидент и началник по търговията в търговеца на стоки за дома.

"Клиентите искат да излязат навън и да обгърнат външните пространства, с които разполагат по всякакъв възможен начин. Това е в съответствие с поведението на клиентите, което се вижда в цялата индустрия", каза Харциг.

И в Bed Bath & Beyond регистрират засилено търсене на стоки за сядане на открито, външно осветление, инструменти за скара и градинарство, басейни и други.

$332 000 000 000 загуби: Цената на коронавируса за гигантите в туризма

$332 000 000 000 загуби: Цената на коронавируса за гигантите в туризма

Пазарната капитализация на компаниите от сектора се срина през последните няколко седмици

Търговецът на мебели Frontgate заяви, че очакването за топлото време винаги е фактор за увеличаване на продажбите на мебели за открито по това време на годината. Въпреки това, скокът в търсенето, който в момента изпитва компанията, се дължи отчасти и на пандемията, коментира Линдзи Фостър, старши директор по продажбите в компанията.

Търговецът отчита засилено търсене на предмети като шезлонги, чадъри и помещения за съхранение и организация за открито. Продажбите на преносими басейни са се увеличили с над 100%.