„Топлофикация София", съвместно с Националната художествена академия (НХА), започва конкурс за изготвяне на ново лого на компанията, съобщиха от дружеството.
На финала компанията ще предостави една първа награда в размер на 2000 лева и две поощрителни награди от по 500 лева, предаде "Фокус".
Дружеството се обръща към творците и особено към младите таланти, защото те притежават непосредственост на творческия израз и креативност.
„Обърнахме се за помощ към Националната художествена академия, защото вярваме, че талантливите млади хора могат да изградят модерната корпоративна визия на компанията, съобразено нейния стремеж за промяна в посока полза за клиентите.
Средствата за организацията на конкурса са изцяло от нелицензионната дейност на компанията и не се калкулират в сметките за топлинна енергия", коментира Стоян Цветанов, изпълнителен директор на „Топлофикация София" ЕАД.
Конкурсът ще се състои в три етапа. В първия кръг от надпреварата участниците ще имат възможност да изпращат своите идейни проекти в срок до 26 март 2012 г. До 30 март 2012 г. компетентно жури с председател проф. д. изк. Свилен Стефанов, зам.-ректор на НХА, ще определи петимата участници, които ще бъдат поканени да се включат във втория етап на конкурса.
В следващия кръг финалистите ще разработят детайлно предложенията си и ще съставят указател за изискванията към определяне визията на всички оставащи елементи - шрифтове, запазени цветове, фирмени бланки, визитки, информационни табели и др.
След разглеждането на детайлните проекти журито ще определи победителя и носителите на поощрителните награди. В последния етап спечелилият първа награда автор, ще бъде поканен да разработи детайлно предложението си със съответните изисквания за създаването на нов бранд на „Топлофикация София".
Връщането на доверието на клиентите и изграждането на позитивен обществен имидж
Изготвянето на нов бранд има за цел именно да покаже на клиентите, че столичната "Топлофикация" наистина е готова да работи по нов са основна част от амбициозната програма за стабилизиране на „Топлофикация София".
boris
на 14.02.2012 в 14:56:05 #1Всичката Мара втасала, сал логото и останало.