"Балкан Холидейз" с нов продукт - динамични туристически пакети
Утвърдилият позицията си на туроператор № 1 за България "Балкан Холидейз" предлага нов вид продукт - динамични туристически пакети, съобщиха от компанията. Чрез тях може да се проявява гъвкавост към всяко желание на клиента, свързано с предпочитанията му към всяка част от неговото пътуване.
В третото издание на брошурата "Лято 2007" на "Балкан Холидейз" има акцент и към нови дестинации. Сред последните въведени маршрути са нови регионални пътувания за Хърватия, повече курорти в България и Словения, нови хотели, круизи и вили, съобщиха от туроператора.
В брошурата е добавен новият словенски спа курорт Therme Zrece, плюс 7-дневен черноморски круиз по българското крайбрежие на яхтата "Месалина" или на 18-метрова шхуна.
"Балкан Холидейз" е един от първите оператори, предлагащи морски почивки в албанския курорта Дурас. Селекцията на компанията включва над 150 хотела, от две до пет звезди, круизи, турове, динамични пакетни опции и регионални полети.
Повече от 80% от летния бизнес на "Балкан Холидейз" е в България. Страната ни стана популярна масова дестинация след 2002 г., когато курортите в Испания, Португалия и Гърция станаха по-скъпи заради въвеждането на еврото, казаха от компанията.
Експертите на "Балкан Холидейз" смятат, че въпреки присъединяването на България към ЕС, ще мине доста време преди цените по нашите курорти да стигнат тези по европейските. Цените у нас ще се запазят ниски, докато не бъде въведено еврото като валута, казаха от туроператора.
Имиджът на България като туристическа дестинация не беше много добър в началото на деветдесетте годни на миналия век, обясниха от на "Балкан Холидейз". Това се дължеше на факта, че черноморските и ски курорти бяха евтини, не винаги приветливи и с оскъдни инвестиции.
В момента България привлича много клиенти както към основните си курорти - "Златни пясъци" и "Слънчев бряг", така и към по-малките, обясниха от "Балкан Холидейз" .
Холдингът инвестира в чартърна авиокомпания и хотели, като по този начин помага за развитието на ски курорта Банско, където има собствени хотели. Операторът ще продължи да се разширява към страните, в които вижда възможности, но Румъния си остава главно ски дестинация.
Клиентите могат да направят резервация по Интернет (он лайн), чрез viewdata или по телефон. Операторът работи с 20 летища, като по-голяма част от капацитетът е насочен към Бургас и Варна.
За клиентите на "Балкан Холидейз" най-предпочитаните дестинации са България (заради ниските цени), Хърватия и Черна гора. Холдингът работи с агенти, включително ваканционни концесии, предлага образователни и бизнес пътувания. Кратко DVD обучение дава информационен коментар, като прави преглед на основните курорти, атракции, хотели и съоръжения за лятната програма на България.
Утре "Балкан Холидейз" ще представи новата си брошура "Лято 2008'. За презентацията бяха поканени над 70 травъл агента от Великобритания, който продават почивки за България, както и собствениците на много хотели.
Това е 43-тото ежегодно издание на брошурата, което се продава от 9 000 агентски бюра. В нея са селектирани над 150 нови и обновени хотела от Черноморието ни. Операторът предлага пакети за най-предпочитаните у нас морски курорти като "Златни пясъци", "Св. св. Константин и Елена", "Албена", "Елените", Слънчев бряг", "Несебър", "Поморие", "Созопол", както и до исторически забележителности. В каталога са включени екскурзии до Черна гора, Хърватия, Словения, Турция.
МИРОСЛАВА МИТОВА
Архив
/
"Балкан Холидейз" с нов продукт - динамични туристически пакети