"Оргахим" откри първия си представителен магазин в Пловдив с грандиозен концерт, подарен на пловдивчани. На 5 юни изпълнителният директор на "Оргахим" Иван Соколов заедно с кмета на Пловдив д-р Иван Чомаков официално прерязаха лентата и символично довършиха маркировката на трите пешеходни пътеки пред новия фирмен магазин на бул. "6-ти септември" 203. Така те дадоха старт на националната кампания "Безопасно с "Оргахим" в града на тепетата. Със съдействието на Пловдивската община фирмата ще дари безвъзмездно нови зебри около пловдивските училища и детските заведения. Кампанията се провежда в национален мащаб, в София се боядисват около 90 пешеходни пътеки, в Русе - 20. "Като основен производител на пътна маркировка в България бихме могли да окажем съдействие на всички общини, които имат такова желание. За първи път в Пловдив ще приложим новия си продукт - боя със светлоотразителни перли, която ще сигнализира отдалече, както и новите термопластични бои - "студен пластик", подходящи за най-тежко натоварените места", сподели Иван Соколов. Той обяви, че през миналата година компанията е обновила маркировката на спортните площадки в над 60 училища в страната. "Радващо е, че "Оргахим" развива и социална политика, насочена към сигурността на хората, на нашите деца, каза д-р Чомаков. Пловдив винаги е давал предимство на българското производство и на българските фирми, не случайно "Оргахим" е завоювала сериозни позиции не само на нашия, но и на чуждия пазар." "Оргахим" е една от най-старите български фирми, със 105-годишна история. От своето създаване досега нейната производствена дейност е ориентирана в две направления - префсионалния сектор и битовия сектор. Новооткритият в Пловдив магазин е на площ 100 кв.м и предлага най-нови продукти бои и лакове за домашните майстори. Търговският център разполага и с тонираща машина, което позволява максимално задоволяване на предпочитанията на клиентите от цветови гами. Всеки от продуктите се придружава от съответната фирмена гаранция и с уверението, че е напълно адекватен на европейските аналози. "От тази година въведохме и нова серия продукти за професионалния сектор. Те отговарят на всички европейски стандарти, тъй като единствено по този начин могат да се задоволят порасналите изисквания на строителните компании по отношение на влаганите материали и технологии в новите строежи. Ние сме една от първите фирми, която преди четири години започна да налага тонирането на бои. В момента разполагаме с около 140 тониращи машини в цялата страна, които дават възможност да се приложат над 10 000 цвята", коментира Иван Соколов. Тонирането се извършва за цялата гама бои и лакове, предлагани от "Оргахим" - фасадни и интериорни бои, лазурни лакове. От 2006 г. е въведена и нова серия с креативни ефекти. С тях могат да се прилагат различни интериорни и екстериорни решения, разработени както от компанията, така и със съдействието на водещи наши дизайнери в страната. "Разнообразието от висококачествени родни продукти с конкурентни цени донякъде е причина за ограничения внос на подобни продукти. Всеки заинтересуван производител отвън, като се запознае с предлаганите български аналози, вижда, че срещу него стои един много сериозен конкурент по отношение на качество, асортимент и цена. Да се надяваме, че ще можем да задържим този темп на развитие и в бъдеще, тъй като искаме за пореден път да докажем, че българска фирма може да се справи със сериозната конкуренция на западните фирми, най-вече заради иновациите си и заради бързата си компетентна реакция. Ние сме една от малкото български фирми, които не се притесняваме и сме подготвени за конкурентния натиск на европейския пазар. Единственото, което му е необходимо на българина, е да повярва, че в България може да се произвежда качествена продукция. Отговорността затова е на българските производители", каза в заключение изпълнителният директор на "Оргахим".