В скандинавските страни Слънчев бряг се е превърнал в символ на разврат, обилно полят с алкохол. Шведската мебелна компания "ИКЕА" използва в рекламата си името на курорта. В клипа баща и майка казват на дъщеря си: "Мислим, че си прекалено малка, за да те пуснем в Слънчев бряг", съобщи БНТ. В същото време бяха изнесени данни, според които туристите в Слънчев бряг в момента са около 400 000.

Междувременно стана ясно, че хотелиери и туроператори искат сериозни правила за шума от заведенията в Слънчев бряг. "Примерно ще предложим само в закрити заведения да има музика след 24.00 часа, защото тя е наистина един огромен бич за комплекса". Това съобщи Георги Николчев - член на УС Съюза на собствениците в курорта. "Ние ще напишем една съвместна декларация или писмо до общината, до Министерството на енергетиката и туризма, в което да искаме едни сериозни правила относно шума в комплекса", посочи Николчев, цитиран от "Фокус".