Porsche продължава да попълва най-новата си гама Cayenne с plug-in модели. Тази година дебютира Porsche Cayenne S E-Hybrid 2024 като третия plug-in вариант на кросоувър SUV на автомобилния производител, пише Motorauthority.
И когато пристигне при дилърите съвсем скоро през пролетта, той ще раздели разликата между Cayenne E-Hybrid и Cayenne Turbo E-Hybrid на 100 750 долара, включително 1650 долара такса за местоназначение. Вариантът с фастбек купе струва 105 650 долара.
Докато Porsche Cayenne S от 2024 г. се радва на двигател V-8, моделът S E-Hybrid не го прави. Моделът S E-Hybrid сменя 4,0-литровия V-8 с двойно турбо с 3,0-литров V-6 с турбокомпресор и 130-киловатов електромотор. Комбинираната мощност на системата е 512 к.с. и 553 Нм въртящ момент, което е с 44 к.с. и 111 Нм повече от варианта S с V-8 двигател.
Източник: Porsche
С по-голямата мощност идва и по-голямата скорост, а Cayenne S E-Hybrid ще достига от 0 до 100 км/ч за 4,4 секунди, което е с 0,3 секунди по-бързо от модела с бензинов двигател без пакета Sport Chrono. Porsche заяви, че Cayenne S E-Hybrid може да изминава четвърт миля за 13,0 секунди, което е с една десета от секундата по-бързо от модела с V-8 двигател.
Подобно на другите plug-in Cayennes, 25,9-киловатчасовият акумулаторен пакет заменя досегашния 17,9-киловатчасов пакет. Porsche все още не е обявило оценки на пробега при електрическо шофиране, но отбеляза, че Cayenne S E-Hybrid има 11-киловатчасово бордово зарядно устройство за променлив ток, което може да презареди батерията за около 2,5 часа в 240-волтов контакт.
Porsche е предоставило на Cayenne S E-Hybrid дълъг списък със стандартно оборудване, включително въздушно окачване с адаптивни амортисьори. Серийно се предлага различен комплект 20-инчови джанти, както и четворна изпускателна система с накрайници от матирана неръждаема стомана.