Създателят и изпълнителен директор на Tesla Илън Мъск предсказа, че половината от производството на автомобили в САЩ ще бъде електрическо след по-малко от десетилетие.

Една от водещите фигури в големия американски производител на части Tenneco - Роджър Ууд смята, че преходът ще отнеме много по-дълго време.

Петролен гигант разработва по-икономични двигатели, за да спре експанзията на електромобилите

Петролен гигант разработва по-икономични двигатели, за да спре експанзията на електромобилите

Aramco иска да запази приходите си

"Вярваме, че електрическите превозни средства ще имат място в състава на автомобилите. Но сме силно убедени, че в близко бъдеще няма да се премине изцяло към електрически автомобили, задвижвани от батерии", заяви пред Bloomberg Ууд.

"Вярваме, че двигателят с вътрешно горене и свързаните с него компоненти ще бъдат използвани поне през следващите 3 или 4 десетилетия", прогнозира ръководителят, който има богат опит в автомобилната индустрия.

Mazda пое курс срещу електрическите автомобили

Mazda пое курс срещу електрическите автомобили

Компанията твърди, че те са излишни и по-замърсяващи

Ууд, който е бивш изпълнителен директор на производителя на колянови валове Dana, е директор в Tenneco и ще стане изпълнителен директор на отдела за компоненти на двигателя, който компанията планира да продаде, след като приключи придобиването на Federal-Mogul на Карл Айкан.

Мнението му за по-дългия живот на двигателите с вътрешно горене споделят и повечето директори от автомобилния сектор. Много от тях залагат на газово-електрически хибриди като мост към автомобилите на бъдещето с батерии.

Тайното оръжие на петролните гиганти и автопроизводителите срещу електромобилите

Тайното оръжие на петролните гиганти и автопроизводителите срещу електромобилите

Те обединяват сили, за да удължат живота на двигателите с вътрешно горене

Междувременно Tenneco помага на клиенти като General Motors, Volkswagen и Ford Motor да отговарят на по-строги стандарти за въглеродните емисии в световен мащаб с компоненти като каталитични конвертори и филтри за частици.

Автомобилният гигант отчете 2.54 млрд. долара приходи за второто тримесечие, оправдавайки очакванията на анализаторите. Коригираният нетен доход възлиза на 99 млн. долара или 1.92 долара на акция.

Китайски гигант спира продажбите на коли, които се движат с гориво

Китайски гигант спира продажбите на коли, които се движат с гориво

Компаниите ускориха производството на електромобили в Китай