Някои от заводите на Opel в Германия струват 2 пъти по-скъпо, отколкото другите фабрики на новия собственик PSA Group. Компанията се опитва да реши проблема, като постигне сделка с профсюъзите за подобряване на ефективността, обещавайки инвестиции в замяна.

Бъдещето на завода на Opel в Айзенах, в който работят 1800 работници, е поставено на карта. Синдикатите отхвърлиха намаляването на заплатите, поискано от PSA, в замяна на ангажимент за инвестиции в производствена линия за нов модел там.

PSA Group с план за производство, изключващ Германия

Собственикът на Opel с производствен план, изключващ Германия

Какви промени готви вторият най-голям автомобилен производител в Европа?

Откак смени смени собственика, рентабилността на компанията се подобрява, но някои от фабриките все още й излизат твърде скъпо.

"Отчасти фабриките ни бяха 2 пъти по-скъпи от фабриките на PSA", заяви изпълнителният директор на Opel Михаел Лохшелер по време на среща в централата на Opel в Рюселхайм, Западна Германия.

Peugeot си иска обратно €500 милиона от GM за сделката с Opel

Peugeot си иска обратно €500 милиона от GM за сделката с Opel

Компанията се чувства подведена за състоянието на германския бранд

Европейският автопроизводител, който PSA Group купи от гиганта General Motors за 2.6 млрд. долара през 2017 г., търпи загуби от почти 20 години, а ръководителят на групата Карлос Таварес е разочарован в стремежа си да намали високите производствени разходи.

Германските заводи на Opel досега са изключени от обширните инвестиционни планове на PSA и ръководството поиска от работниците в Германия да се откажат от коледните бонуси и други парични облаги, за да помогнат за повишаване на ефективността.

След придобиването от PSA Opel увеличава загубите

След придобиването от PSA Opel увеличава загубите

Но цялата група се представя отлично, записвайки 23% ръст на печалбата

Могъщият германски профсъюз IG Metall обаче заяви, че целите на PSA за разходите на превозно средство не могат да бъдат постигнати, без да бъдат намалени заплатите и настоя ръководството на Opel да изпълни обещанието си за увеличаване на производството на завода в Айзенах.

Автопроизводителят може да се наложи да съкрати 800 души във фабриката, ако се изпълнят настоящите производствени планове и не бъдат добавени нови модели към производствената линия.

GM не успяха да изведат Opel на печалба. Как ще го направи Peugeot?

GM не успяха да изведат Opel на печалба. Как ще го направи Peugeot?

Френският бранд мина през болезнена реформа. Такава чака и германците