Слабите продажби на Jaguar Land Rover удариха тежко компанията й майка - регистрираната в Индия Tata. След като през миналата седмица бяха представени финансовите резултати на компанията акциите на Tata Motors се сринаха с 30%.
Резултатите на дружеството към края на декември 2018 година показаха загуба от 3,8 милиарда долара - най-голямата в индийската корпоративна история, твърдят местни медии, цитирани от CNN Business.
Основната причина за това е слабото представяне на британския автомобилен производител, който отговаря за най-голям дял от приходите на Tata.
Jaguar Land Rover се намира под сериозен натиск от няколко фронта - продажбите в Китай, който е най-големият автомобилен пазар в света, се сринаха с 40% през януари в сравнение със същия период на предходната година.
"Цялостното ни представяне продължава да бъде под натиск заради условията на пазара в Китай", посочва главният изпълнителен директор на Land Rover Ралф Спет.
"Продължаваме да работим с китайските търговци, за да отговорим на настоящите условия на пазара", допълва той.