"Кауфланд България" откри 12-ия си магазин в столицата, който е 62-и за страната. Той се намира на изхода от ж.к. "Младост" 4 - в посока Околовръстния път, в близост до Бизнес парка. Това е втори магазин на веригата в столичния квартал.
"Откриваме нов обект в "Младост" с мисията да предоставяме разнообразие от качествени и свежи стоки на атрактивни цени, както и цялостно клиентско преживяване с всичко необходимо под един покрив. Целта ни е да се включим активно в живота на района и да допринесем за бъдещото му развитие", коментира главният изпълнителен директор на Kaufland България Иван Чернев.
Инвестицията в супермаркета
възлиза на 40 милиона лева
А общите инвестиции за 12-те филиала в столицата достигат 300 милиона лева. Персоналът на магазина наброява 90 души, с които броят на служителите на "Кауфланд" в София достига 1000 души.
"В тези трудни кризисни времена, продължават инвестициите в София, тази инвестиция от близо 40 млн. лв. и 90 нови служители е впечатляваща и говори за доверието, което имате в града, доверие към София. Благодаря и за подкрепата, която ни оказвате и по линия на вашата политика за социална отговорност и намерението да реновирате детска площадка в район "Младост". Това е подкрепа за града, защото по този начин създавате продукт за хората", каза по време на откриването Йорданка Фандъкова, кмет на София.
Новият магазин в "Младост"
е среден по големина за стандартите на "Кауфланд" - разположен е върху 5 хиляди квадратни метра площ, от които търговската е 2500 квадрата. В него се предлагат 18 000 артикула. За сравнение най-големите магазини на веригата у нас се намират в столичния квартал "Банишора" и във Варна. Техните търговски площи достигат 4500 кв. метра, а предлаганият асортимент в "Банишора" възлиза на 22 000 артикула.
Концепцията е "оne stop shopping"
Подредбата на магазина е запазена в стандартния за "Кауфланд" стил и започва със сектор "Плодове и зеленчуци", в който има 300 артикула, които се променят според сезона. В непосредствена близост до тях се намира секцията за био и здравословни храни, следвани от хладилници със сезонни торти и донъти, щандове със сезонни нехранителни стоки - аукционни и тематични продукти. В магазина има отделен кът за собствената марка на "Кауфланд" - "Брей", а също и вътрешен "Фермерски пазар".

Източник: Кауфланд
Витрината на "Кауфланд" с риба, месо, деликатеси, салати, сирена и маслини е една от най-модерните в страната, увериха от компанията. Наред със стандартните каси в супермаркета има и шест каси за самообслужване.

Източник: Кауфланд
Зоната с наематели ще посрещне клиентите с микс от услуги, предлагани от партньори на "Кауфланд" като аптеки "Витания", "Inmedio", "EasyPay", "Speedy"". В нея ще се помещава и първият обект на "Rois" в Kaufland, в който освен насипни ядки, ще има също напитки, прясно изпечени закуски и сладки изкушения.
Новост в най-модерния за страната магазин на "Кауфланд" е навигационната система, която оказва не само категорията на продуктите, но и подкатегориите им.
Обектът е оборудван със системи, щадящи околната среда. Той ползва 100% "зелена" енергия, към която веригата премина изцяло от март тази година. Сградата има иновативна "зелена" климатична система, която комбинира отопление и охлаждане. Тя не използва горива, а остатъчната топлина от хладилните витрини и помещения. Хладилната инсталация на хипермаркета е от най-нов тип с хладилен агент, който максимално щади околната среда, и е с до 20% по-енергийно ефективна в сравнение с предишните. Хипермаркетът разполага и с последно поколение LED осветление за максимална енергийна ефективност, чрез което се постига около 30% икономия на енергия за осветление и се намаляват вредните емисии. До края на годината ще бъдат разположени и соларни панели. Хипермаркетът разполага с 202 паркоместа и станция за зареждане на електромобили. Част от паркоместата са с осигурено естествено засенчване чрез дървени перголи и увивна растителност.
До края на годината компанията планира да открие още един обект в София - в кв. "Горубляне" и да продължи с модернизацията на хипермаркетите си в цялата страна.