През декември 2019 г. българските потребители на британския финтех Revolut са похарчили над 24 млн. лв., съобщиха от компанията. Към момента услугата има 140 хил. индивидуални и над 1,4 хил. бизнес потребители. Revolut стартира дейност у нас през април 2019 г.

Българите са харчили по четири основни направления: пазаруване (над 7 млн. лв.), хранителни стоки (над 3,5 млн. лв.), ресторанти (2,7 млн. лв.) и развлечения (над 1,8 млн. лв.).

Въз основа на трансакционните данни компанията посочва, че над 10 хил. от нейните потребители в България са пътували в чужбина за периода 1 декември 2019 г. - 2 януари 2020 г.

Най-предпочитаните дестинации за пътуване за нашите сънародници по време на празниците са били Великобритания, Германия и Австрия, като миналата година Сърбия е заемала мястото на Австрия в челната тройка.

Общата сума, изразходвана в категория "пазаруване", възлиза на 7,2 млн. лв., докато над 3,5 млн. лв. са отишли ​​за "забавление". През декември българските потребители на популярната финтех услуга са похарчили повече от Revolut потребителите в Гърция, Холандия, Белгия, Дания и Словакия.

Revolut съобщи още, че през следващите месеци ще стартира услугата Revolut Youth, насочена към потребители на възраст под 18 години, които ще могат да свържат акаунта си с този на родителите си.