Спиди АД прави следващата си стъпка към обединяване на балканския пазар. От началото на м. юни тази година клиентите на най-голямата българска куриерска компания ще могат да изпращат пратки от и до Гърция по тарифата, валидна за територията на България.
Единната ценова тарифа за териториите на Румъния и България пък бе въведена през октомври миналата година. Клиентите на Спиди във Варна например, вече ще изпращат пратка за София, Атина и Букурещ на една и съща цена.
Плановете за регионално развитие на Спиди представи изпълнителният директор на компанията Валери Мектупчиян по време на събитието „Заедно в бизнеса, заедно за обществото".
„Привличането на GeoPost като стратегически инвеститор ни даде възможност да реализираме нашите планове за развитие на регионален бизнес. Наред с това, като част от DPD Group, клиентите на Спиди ще получават още по-конкурентни услуги", каза Валери Мектупчиян. Той изтъкна, че партньорството с един от европейските лидери в бранша подчертава две от най-важните качества на компанията за клиенти и инвеститори - предвидимостта и надеждността на Спиди.
Изпълнителният директор на Спиди АД разкри, че първите индикации за това вече са факт - от компанията отчитат сериозен ръст на пратките от и до всяка точка на Европа с услугата DPD Economy. Очакванията за положителни резултати се свързват и със стартирането през месец юли на палетни доставки към и от Европа, чрез сътрудничество с най-успешно развиващата се мрежа за доставки на палети в Западна и Източна Европа - Palletways.