Акции на Snap - компанията-създател на популярното сред тийнейджърите приложение Snapchat, подскочиха с 3% след новината за сделка на стойност 100 милиона долара с Time Warner.

Двете компании са постигнали договореност за създаването на кратко видео съдържание.

Time Warner ще плати сумата на Snap да създаде видеата и да ги рекламира в приложението, пише Reuters.

Споразумението идва във важен за Snap момент, след като акциите потънаха миналата седмица до 17 долара - толкова, колкото бе стойността им по време на първичното предлагане.

Snap обикновено публикува едно предаване на ден в приложението си. Видеата са между 5 и 10 минути и са с участието на големи канали като NBC, ABC, BBC, Discovery, Vice и други. Общата им аудитория е над 8 милиона.

До края на годината броят на предаванията ще бъде между 2 и 3 дневно.