Популярно китайско мобилно приложение е напът да се превърне в най-интересната компания в интернет пространството.
Създадената от бивш служител на Microsoft Toutiao използва изкуствен интелект, за да създаде персонализиран поток от новини и видеа на база на интересите на потребителите. И ръководството й има глобални амбиции в тази посока.
Toutiao, което в превод означава "заглавия", може да стане синоним на революция в интернет, като желанието на създателите й е платформата да се превърне в място номер 1 за намиране на дигитално съдържание.
Инвеститорите вече показват сериозен интерес към компанията, като след скорошен рунд за набиране на допълнителен капитал, фирмата достигна пазарна капитализация от 11 милиарда долара. За сравнение социалната мрежа Twitter им такъв от 12,3 милиарда долара, пише CNN Money.
Как обаче приложението прави приходи? Софутерът анализира поведението на своите абонати в социалните мрежи и предпочитанията им за съдържание, като те разчитат на над 4000 партньорства с медии. Екипът на фирмата смята, че е успял да създаде една от най-сложните технологии в тази посока.
Приложението предлага на потребителите огромно количество информация, без да се налага да отварят други страници, което ги различава от платформи, като Facebook и Twitter.
Изглежда тази формула наистина работи, след като абонатите на приложението прекарват средно по 76 минути на ден, сърфирайки в него, като от своя страна това го прави атрактивно за рекламодателите.
На база на събираните данни за потребителите, агенциите могат да насочват рекламите си към тях на основа на техните години, местожителство и интереси.