Ford Motor ще се съсредоточат върху понижаване на разходите и оптимизиране на новите модели във флотилията под ръководството на новия си главен оперативен директор Джим Фарли, който ще заеме поста на 1 март, предаде Reuters. Освен това Фарли ще се съсредоточи върху увеличаване на свързаността на возилата на компанията със смартфоните на потребителите, посочи самият той.

"Имаме много неща за поправяне", каза Фарли пред инвеститорите. Сред тези "неща" са понижаването на разходите за гаранционно обслужване с 5 млрд. долара, понижаването на плащанията за материали и логистика и успешното представяне на 10 нови модела, които ще бъдат пуснати на всички пазари в следващите две години.

Печалбата на Ford се срина с 67%

Печалбата на Ford се срина с 67%

За цялата година производителят излиза на плюс от едва $47 милиона при над $150 милиарда приходи

По думите му Tesla е доказала как дистанционното изпращане на ъпдейти до колите и изключително високата свързаност между возилото и смартфона на шофьора са увеличили лоялността на клиентите на компанията. Същевременно Ford може да използва още по-добре данните, генерирани от автомобилите им и да ги използва за подобряването на обслужването на клиентите си.

"Това е ключова мениджърска възможност пред Ford и възможност за растеж на компанията", каза Фарли, който ще се съсредоточи и върху развитието на флотилията от електромобили на бранда.

Продажбите на Ford в Китай се сриват с една трета

Продажбите на Ford в Китай се сриват с една трета

Това е трета поредна година на спад на американския производител

Ford е изправена пред понижаващо се търсене в Китай още преди избухването на епидемията от коронавирус, която обаче успя да свали акциите на производителя до най-ниската им стойност за последните повече от десет години.

Компанията плати обезщетения на стойност 3,7 млрд. долара от очаквани 11 млрд. долара, като до края на годината се очакват още между 900 млн. и 1,4 млрд. долара.

Като част от преобразуването си, тя започна обхватно сътрудничество с Volkswagen при разработването на търговски, електрически и автономни автомобили и продаде губещото си производство в Индия на компания, управлявана от Mahindra & Mahindra.