Като лидер в дигиталните и картовите разплащания - Fibank (Първа инвестиционна банка) постоянно надгражда своите продукти и услуги. Всеки клиент на банката може да се възползва от предимствата на електронното банкиране Моята Fibank, както и от обновеното мобилно приложение My Fibank. Чрез тях клиентите получават сигурно, бързо и достъпно дигитално банкиране, както и редица услуги и продукти с добавена стойност, сред които и опцията за издаване на виртуална карта за по-малко от 2 минути изцяло онлайн, без посещение на офис.

За да отговори на предизвикателствата и очакванията на съвременните клиенти, банката предлага и следните нови функционалности, свързани с дистанционното банкиране My Fibank:

  1. Нов дизайн на мобилното приложение My Fibank, който е достъпен за всички клиенти физически и юридически лица и чрез който клиентите получават потребителско изживяване с по-лесен, съвременен и интуитивен интерфейс;
  2. Повече сигурност чрез допълнителната верификация с таен въпрос и отговор;
  3. Удобство с услугата "Показване на детайли на банковата карта - номер на картата и CVV/CVC. По този начин всеки картодържател може да види детайлите на своята банкова карта, както и да копира нейния номер от своя личен профил в My Fibank, дори картата да не е физически при него;
  4. Визуализация на текущ лимит за трансакции с карта, както и опция за промяна му в два лесни клика;
  5. Нова услуга, която показва името и логото на всеки търговец, при когото са направени плащания с карта. А когато трансакцията е на физически ПОС, се предоставя и информация за геолокацията на обекта под формата на карта;
  6. Възможност за превод по мобилен телефон до контактите от телефония указател - без въвеждане на сметка, денонощно - бързо и удобно, а сега и без такса за преводи до 100 лв. до края на 2024 г.;
  7. Обновено меню "Кредити" в уеб версията "Моята Fibank" включващо много полезна информация за текущите кредити, възможност за изцяло онлайн кандидатстване за нов кредит и усвояване без посещение на банков офис, както и възможност за изцяло онлайн подаване на искане за пълно погасяване на кредит. С тази услуга банката цели да спести допълнително време на своите клиенти;
  8. Нова функционалност за юридическите лица - Custom API Portal, която позволява да интегрират своите ERP, счетоводни и други информационни системи чрез приложен интерфейс (API) директно към системите на Първа инвестиционна банка с цел по-бързо и лесно изпълнение на различни видове операции;
  9. Иновация с изцяло дигитално подписване на документи от банковите офиси през My Fibank, вместо на хартия: това е нова услуга, която ПИБ представи за първи път в България в дигиталните ни офиси, но вече е достъпна в цялата клонова мрежа на Банката. Когато клиентът банкира в офис, , банковият служител ще му предложи да разпише документите с приложението My Fibank, вместо на хартия. Клиентът получава пуш известие до мобилното приложение My Fibank , съдържащо данни за операцията и документ в електронен вид - PDF. , С потвърждение на това известие документите за съответните операции вече са разписани изцяло дигитално. По този начин банката пести не само от времето за обслужване и попълване на документация, но и от използваните ресурси в този процес;
  10. През дистанционното банкиране My Fibank всеки може да управлява лимитите по банковите карти в зависимост от своите нужди и от конкретната ситуация. Освен това, водещо предимство за клиентите е, че могат съвсем сами - през мобилното си устройство, да управляват своите карти - да ги блокират или замразяват при кражба, съмнителни трансакции.

С електронното банкиране Моята Fibank и мобилното приложение My Fibank всеки клиент пести пари при нареждане на преводи, които са с многократно по-ниски такси от стандартните за съответните услуги в офис на банката.

В началото на юли Fibank получи наградата за "Успешна дигитална трансформация" след преглед по независима и обективна методология, изготвена от екипа на Deloitte България. Наградата за иновативно дигитално банкиране бе връчена на г-н Никола Бакалов - Главен изпълнителен директор и Председател на УС на Fibank, в рамките на традиционните годишни банкови награди "Банка на годината", организирани от Асоциация Банка на годината. Призът е за дългогодишните усилия от страна на Първа инвестиционна банка, която е публично дружество с мажоритарни акционери Ивайло Мутафчиев и Цеко Минев, при въвеждането и прилагането на успешните дигитални решения за българските клиенти. Наградата е поредното доказателство за бързото развитие на Fibank в дигиталното банкиране и иновациите.