С най-съвременната информационна система за управление на приходите ще влезе в Европейския съюз Българската телекомуникационна компания. Създаването на единен национален Билинг център в Хасково е част от процеса на консолидация в компанията и представлява една от най-големите инвестиции на БТК за 2006 година в хасковския регион.

„Изграждането на подобни центрове е съвременна тенденция, която вече успешно се прилага от световните лидери в областта на телекомуникациите", споделя Мартин Щауб, Главен изпълнителен директор на БТК.

Основната дейност на центъра е да осигурява на клиентите на БТК висококачествени услуги, в това число навременно остойностяване на потреблението и издаването на месечна фактура. Като обединява всички данни за клиентите си в една система, БТК им позволява във всеки един момент да проследяват и да получават актуална информация за своето потребление.

Близо 130 са служителите, които през 2007 година ще обслужват Билинг центъра на БТК в Хасково. „Това са млади мотивирани хора на възраст между 20 и 30 години, специалисти в областта на финансите, икономиката и информационните технологии", каза при откриването Алеш Дворжак, Директор „Управление на корпоративни проекти" в БТК.

До момента инвестициите в проекта надхвърлят 1 милион и двеста хиляди лева. Те включват инвестиции в обща инфраструктура, модерно оборудване, информационни технологии и персонал.

През отиващата си 2006 година, БТК инвестира и близо 2 милиона лева в цифровизацията на телефоните в Хасково. „През 2007 година БТК предвижда стартирането на няколко обществени проекта в полза на гражданите на Хасково", категоричен е Щауб. В момента компанията подготвя проект за подобряване на инфраструктурата в района на новата сграда, уличното осветление, както и построяването на паркинг.