Винпром "Пещера" стартира рекламна кампания на нова марка джин
Българският производител на алкохол Винпром "Пещера" стартира рекламна кампания на нова марка джин Sixth sense (Шесто чувство). Това съобщиха от рекламната агенция Euro RSCG New Europe Sofia, на която е поверена рекламната комуникация и креатив. Кампанията стартира преди два дни, но не е ясно каква ще е продължителността й.
Агенцията е изработила концепцията за телевизионен клип, прес- и външна реклама и промоционални материали. Основната идея на кампанията акцентира върху името на напитката и се концентрира върху активирането на човешките сетива и неподозираната сила на интуицията - шестото чувство. Рекламният слоган е "Следвай своята джинтуиция".
Отстрани на бутилката графично са изобразени петте човешки сетива, на основата на което се базира и творческата концепция на кампанията, обясниха от Euro RSCG. Името на рекламираната напитка довършва цикъла от сетива.
"Напитката се произвежда по класическата технология "Лондон драй джин", използвана от световните марки и превърнала се в термин за определен стил на производството на джин", обясниха от компанията производител.
Режисьор на телевизионния клип е Георги Торнев, а продуцент - "Сиа адвертайзинг".
В клипа участва Емилия Кушвалиева - Кралица България 2003 и лице на Форум българска мода 2002.
Архив
/
Винпром "Пещера" стартира рекламна кампания на нова марка джин