Българският производител на алкохол Винпром "Пещера" стартира рекламна кампания на нова марка джин Sixth sense (Шесто чувство). Това съобщиха от рекламната агенция Euro RSCG New Europe Sofia, на която е поверена рекламната комуникация и креатив. Кампанията стартира преди два дни, но не е ясно каква ще е продължителността й. Агенцията е изработила концепцията за телевизионен клип, прес- и външна реклама и промоционални материали. Основната идея на кампанията акцентира върху името на напитката и се концентрира върху активирането на човешките сетива и неподозираната сила на интуицията - шестото чувство. Рекламният слоган е "Следвай своята джинтуиция". Отстрани на бутилката графично са изобразени петте човешки сетива, на основата на което се базира и творческата концепция на кампанията, обясниха от Euro RSCG. Името на рекламираната напитка довършва цикъла от сетива. "Напитката се произвежда по класическата технология "Лондон драй джин", използвана от световните марки и превърнала се в термин за определен стил на производството на джин", обясниха от компанията производител. Режисьор на телевизионния клип е Георги Торнев, а продуцент - "Сиа адвертайзинг". В клипа участва Емилия Кушвалиева - Кралица България 2003 и лице на Форум българска мода 2002.