Новата C-класа W206 на Mercedes ще включва много иновации и ще бъде пусната на пазара по-късно през 2021 г., предаде Car and Driver, като от изданието излязоха със представяне какво можем да очакваме от нея.

На първо място, C-класата ще запази задвижването на задните колела. "Невъзможно е постигнем върхово ниво на управление и баланс с платформа, движена от предно предаване", каза главния инженер на модела Кристиан Фрюх, който е работил също по E-класата в конфигурациите купе и кабиолет.

Снимка 518265

Източник: Mercedes-Benz

Същевременно обаче шестото поколение на возилото ще се задвижва само от четирицилиндрови двигатели, смятат от изданието. При бензиновите C180 ще бъде достъпна само в Европа, а освен нея ще бъдат достъпни C200 и C300. Последната се очаква да има мощност от около 250 к.с. и да може да бъде поръчвана с 4matic, т.е. със задвижване и на четирите колела.

Освен тях ще има и широка гама от четирицилиндрови дизелови двигатели, а независимо от горивото някои варианти на колата ще бъдат плъгин хибриди с 48-волтова система. Точно хибридите се очаква да доставят най-много конски сили, ако не броим доработките на AMG, но и последните се очаква да останат без възможност за шест- и осемцилиндрови двигатели. Все пак от компанията обещават C63 AMG да има мощност от над 500 к.с.

Друга новина за двигателите е, че всички от тях вече ще са разработени само от Mercedes, докато при настоящото поколение някои агрегати бяха създадени с взаимно партньорство с Renault.

Загубата на големите агрегати не е единственото, с което потребителите ще се разделят при новата C-класа. При някои конфигурации на настоящето пето поколение клиентите все още можеха да поръчват ръчна скоростна кутия, но тя вече няма да е налична при следващото поколение - всички коли ще идват с 9G-Tronic, произвеждана от Mercedes.

Отпада и звездата на предния капак. Тя ще бъде налична само в Китай, който ще е и единственият пазар, на който потребителите ще могат да получат версия на C-класата с дълга база.

В централната конзола моделът ще има огромен тъчскрийн дисплей с последното поколение на инфотеймънт система от Mercedes, която ще се обновява по интернет, свързана с говорители Burmester. Както и при сегашното поколение на S-класа, C-класата ще прожектира информация за посоките на няколко метра пред возилото. Отново както при флагмана, C-класата ще може да завива и със задните си колела.