Следващият голям играч в стрийминг войните вече има име и то е Warner Bros. Discovery. Новият стрийминг гигант се създава вследствие на сделката за сливането на медийния бизнес на AT&T Warner Media и Discovery. Сделката беше оценена на 43 милиарда долара.
Изпълнителният директор на Discovery Дейвид Жаслав ще застане начело на новото комбинирано предприятие. Все още регулаторите не са одобрили, пише CNBC.
"Харесваме името на новата компания, защото представлява комбинацията от легендарното стогодишно наследство на Warner Bros, с глобалната марка на Discovery", казва Жаслав.
AT&T иска да бъде конкурентоспособна на технологичните гиганти като Netflix и Apple в стрийминг средите. Ако сделката бъде осъществена, новата компания ще бъде по-голяма от Netflix и NBCUniversal.
Oбeдинeниeтo c Dіѕсоvеrу щe минe пpeдxoдния peĸopд зa АТ&Т cъc cдeлĸaтa зa Тіmе Wаrnеr oтпpeди тpи гoдини. Ceгaшнoтo cпopaзyмeниe тpябвa дa cъздaдe нoв гигaнт c бизнec зa 150 милиapдa дoлapa.