Най-големият ритейлър у нас - Kaufland България, обяви, че ще инвестира 20 милиона лева в модернизацията на 13 от своите хипермаркети през 2023 година. Според плана на компанията, обектите ще бъдат преобразени в "центрове за цялостно преживяване".

Бизнес стратегия

One Stop Shopping концепцията е насочена към постепенната трансформация на магазините от веригата в търговски центрове. Към днешна дата в хипермаркетите на Kaufland, както и на територията на паркингите им, броят на търговските обекти надвишава 500.

Общата инвестиция за реализация на тази бизнес концепция за последните 2 години е в размер на 40 милиона лева.

46 са браншовете, които са представени към момента във всичките 63 търговски обекта на ритейлара в България - oт aптеки и мecтa зa плaщaнe нa битoви сметки, пpeз cпeциaлизиpaни мaгaзини зa дoмaшни любимци, дpoгepии, мaгaзини зa обувки и мecтa зa xpaнeне.

Пиеш, връщаш, вземаш пари: Kaufland и Lidl въвеждат автомати за разделно събиране на пластмасови бутилки и кенове

Пиеш, връщаш, вземаш пари: Kaufland и Lidl въвеждат автомати за разделно събиране на пластмасови бутилки и кенове

Компаниите ще стимулират клиентите да връщат опаковки с ековаучери за пазаруване

Общата застроена площ на всички търговски площи надвишава 36 000 кв.м., като 26 000 кв.м. от тях са разположени вътре в самите хипермаркети.

От компанията коментират, че подходът при избора на услуги за отделните магазини е индивидуален и е резултат от нуждите, очакванията и нагласите на клиентите във всеки отделен район в страната.

Партньорската мрежа на ритейлъра надвишава 130 представители на бизнеса

Чрез развитието на своята One Stop Shopping концепция, компанията иска да добави стойност към пазаруването на своите клиенти, предоставяйки им разнообразие от продукти и услуги на едно място и на един паркинг.

Към това се разработва и все по-атрактивна среда за социални контакти и дейности за свободното време.

През 2022 година ритейлърът стартира проект за изграждане и ремонт на собствени и общински детски площадки, като към настоящия момент е изградил 2 общински детски площадки. Те са разположени в кварталите "Малинова долина" и "Горубляне" в София и една собствена вътрешна вертикална детска площадка в хипермаркет Kaufland-Трошево във Варна.

Какво предстои?

Следващото партньорство на търговската верига е с лидерите в Street food културата у нас - Quartal. На 31 март официално стартира Quartal Station на територията на паркинга на Kaufland Крива река в столицата.

Припомняме, че в началото на март

Kaufland България обяви, че е разширил складовата си база с нови 1147 кв.м. С това общата площ на най-голямата логистична база у нас и на Балканите надвишава 113 000 кв.м. Тя се намира в село Стряма.

Разширението е на зоната за замразени храни и се равнява на 1100 палетоместа. Така общата площ на помещението за съхранение на дълбоко замразени храни надвишава 6000 кв.м.

Броят на служителите, които работят за обезпечаване на всички процеси в центъра е 580 души.

Kaufland разшири най-голямата си логистична база в България и на Балканите

Ритейлър Nº1 у нас разшири най-голямата си логистична база в България и на Балканите

Тя се намира в село Стряма