Domino's отчете повишение от повече от 9 на сто при печалбата си за последните шест месеца до края на юли. Скока е подкрепен от пуснатата в менюто пица, покрита с шоколад. Причина за растежа е и фактът, че компанията разкри десетки нови обекта във Великобритания въпреки икономическата нестабилност в страната, пише Independent.
Веригата съобщи във вторник, че основната печалба преди данъчно облагане е нараснала до 44.6 милиона паудна през 26-седмичния период. На този фон печалбата на акция се е повишила с малко под 10 процента, отчитат още от компанията.
"Първата половина на 2017 г. е още един период на добър прогрес за Domino's Pizza Group въпреки по-несигурната икономическа обстановка в Обединеното кралство", заяви изпълнителният директор Дейвид Уайлд.
Шефът на групата коментира още, че компанията е открила 40 нови магазина в Обединеното кралство през периода, позволявайки й да повиши очакванията си за разкриване на обекти през цялата година от 80 на 90.
По думите му стана ясно още, че веригата ще инвестира 4 милиона паунда, които ще бъдат вложени в увеличаване броя на клиентите. Идеята е тази амбиция да бъде подкрепена от нова "смела" рекламна кампания.
Онлайн продажбите на Domino's са нараснали с 11.5% за периода, като те наброяват 75% от общите поръчки.