През 1990 година Бърт и Джон Джакобс тръгват на пътешествие по източния бряг на Съединените американски щати, като продават цветни тениски с абстрактен дизейн от врата на врата. За съжаление, не им се получава. Четири години по-късно бизнесът е толкова зле, че общо имат едва 78 долара, разказва CNN.
"Мислехме да се откажем", казва Бърт. Но "изникващ често разговор за всекидневните лоши новини, които ни заливат" ги кара да се замислят дали едно позитивно послание не може да обърне нещата.
Братята се спрели на слогана "Животът е хубав" ("Life is Good") и започнали да го щамповат на своите тениски. И това е може би най-доброто им решение. В рамките на три години успяли да продадат тениски за един милион долара.
Днес брандът прави продажби за около 100 милиона долара годишно, продавайки продукти от тениски до спално бельо, аксесоари и декоративни елементи за дома.
Бърт и Джон израснали в Масачузетс. През 1989 г. създали заедно дизайна на първата си тениска и я продали в Бостън. Тогава момчетата били на 24 и 21 години.
"Търсехме начин как да живеем и да изкарваме пари чрез създаването на изкуство", казва Бърт.
През 1994 г. те създали усмихнато лице, дали му името Джейк и го поставили на тениските заедно със слогана "Животът е хубав". "Това потвърди всичко, на което се надявахме: хората искат нещо позитивно".
Днес братята притежават и управляват компания със 178 служители. Продуктите се продават в над 2 500 магазина в САЩ и Канада, а 10% от продажбите отиват за благотворителност.