Годишните печалби на Nike нарастват със 196% спрямо година по-рано и 42% спрямо 2019 г. Приходите на компанията за финансовата година са се увеличили с 19% за четвъртото тримесечие.

Президентът и главен изпълнителен директор Джон Донахю заяви, че 2021 г. е ключова за компанията. "Продължаваме да инвестираме в иновации и в нашето дигитално лидерство, в името на дългосрочния растеж на компанията".

Директните продажби на Nike, включително онлайн, са се увеличили с 32%, достигайки над 16 милиарда долара и представляват 37% от общите приходи. Дигиталният растеж достигна 9 милиарда долара продажби и представлява над 20% от общите приходи, а Донахю се ангажира да достигне 50% до 2025 г.

Продажбите на дребно в САЩ за четвъртото тримесечие са се увеличили с 26%. Онлайн продажбите са се увеличили с 13%, а на дрехите, аксесоарите и обувките са се увеличили с 229% в сравнение със същия период на миналата година, когато много магазини бяха затворени по време на пандемията.

В Европа, Близкия изток и Африка има спад на продажбите с 4%. По време на пандемията 45% от магазините на марката бяха затворени.

През четвъртото тримесечие обаче приходите са се увеличили с 96% в сравнение с предходната година и са се увеличили с 21% в сравнение със същия период на 2019 г.