Във все по-дигиталния свят търсим множество начини да общуваме с децата си на техния език, дори когато засягаме важни теми, като тази за финансите например. Необходимостта да имаме на разположение интересни, забавни, но и прагматични решения винаги ще е на дневен ред.

Ето защо от Fibank предлагат на деца и родители начин, с който децата по лесен и забавен начин, ще бъдат поощрявани да изпълняват различни задачи, за които ще получават "финансов" бонус.

Платформата Нинджиро (Ninjiro) е създадена с финансово-образователна цел. Услугата е достъпна за всеки на територията на цялата страна, чрез Viber, независимо от бранда на банковата карта или банката, която я е издала.

Как работи платформата?

Ninjiro буквално означава "възлагам". Комуникацията е направена игрово. Може да се дават различни задачи на децата, а ако те ги изпълнят както трябва, след преценка на родителя, трупат точки. В случай, че задачата не е изпълнена задоволително, може и да се отнемат точки.

С натрупания дигитален баланс от точки детето решава какво да прави - би могло да закупи ваучер за различни стоки, но само след одобрение на родител. Освен за материални неща, точките могат да се използват и за дарение на различни благотворителни каузи, като осиновяване на кошер или засаждане на дърво.

Един родител може да възлага задачи на платформата на едно, две или повече деца, а те могат да бъдат от всякакво естество - помощ в домакинството, разходка на домашен любимец например и други. Задачата може да бъде поставена просто с изпращане на снимка.

Напоследък все повече се говори за това как да общуваме с децата на тема "пари". Според редица експерти е важно това да се прави от ранна детска възраст, въпреки, че темата не е залегнала в образователната система.