Предвид мерките за социално дистанциране, тенденцията все повече хора да избягват публичния транспорт и затварянето на градовете, както и затварянето на фитнесите, което подтикна много хора да потърсят алтернативи за движение, се очакваше да доведе до пик на търсенето на всички инструменти, подпомагащи спорта на открито.

Точно това и се случи с търсенето на велосипеди в САЩ през последните месеци. След като в страната беше обявено извънредно положение в средата на март тази година. Но те не са единствените, които са отбелязали пик в търсенето, предаде NPD.

Въздушният транспорт няма да се върне на нивата от преди кризата до 2023 година

Въздушният транспорт няма да се върне на нивата от преди кризата до 2023 година

За това предупреди Международната асоциация за въздушен транспорт

Футболните мрежи и вратите за хокей са отбелязали 38% ръст в търсенето през март тази година в сравнение с март миналата година, достигайки до продажби на стойност 13,5 млн. долара. Още по-значително е покачването в търсенето на голф екрани и мрежи, което се е изстреляло с 144%, като при маските за плуване ръстът е от 138%, а баскетболните кошове са отбелязали ръст на продажбите от 110%.

Основното нарастване на търсенето се дължи на покупките за деца, отбелязват от медията. При възрастните се наблюдава пик на търсенето на фитнес оборудване, което средно се покачва със 130% през март. Най-драстичен е ръстът в поставките за тежести - 259%, следвани от самите тежести (181%) и велоергометрите (170%) и постелките за йога (146%).

"Спортната промишленост преминава през безпрецедентен растеж и високо търсене на богата гама от продукти по време на принудителното оставане вкъщи", коментира старшият консултант на NPD Мат Пауъл. "Начинът на живот на потребителя се промени заради текущите обстоятелства и постави спортният отрасъл в уникална ситуация в сравнение с повечето останали индустрии. Очаквам да видим нов акцент върху здравето и фокуса в дългосрочен план."

План за €840 милиона на Столична община ще бори мръсния въздух и проблемите с транспорта

План за €840 милиона на Столична община ще бори мръсния въздух и проблемите с транспорта

Програмата съдържа 10-годишна визия в областта на строителството, енергетиката, околната среда

При велосипедите също се отчита значителен растеж през март. Продажбите на детски колела са нараснали с 56%, а тези за вързастни - със 121%. Физическите магазини за продажби са отчети ръст от 20% на търсенето.

"Потребителите се насочват към занимания на открито, които могат да извършват и с децата си, за да могат да преживеят проблемите с коронавируса", каза анализаторът на отрасъла Дърк Сьоренсон.