Агресивната рекламна кампания Nescafe 3in1 се преориентира към образованието , след успеха на марката и в музикалните среди. Този път обаче поводът не е музикален, а социално отговорен.
С еднометрови стикове стартира тазгодишният първи семестър за студентите в Софийския университет "Св. Климент Охридски" и Техническия университет в столицата. Този път марката е насочила усилията си в полза на образователната система.
За целта с помощта на фирма за външна реклама са създадени внушителни указателни табели "Nescafe 3in1". На територията на Софийския и Техническия университет вече са монтирани уникалните табели за "неочаквано добра ориентация" на студентите. Още от входовете на учебните заведения студентите виждат упътващите знаци на Nescafe 3in1, които ще ги улеснят в намирането на съответните факултети и съоръжения на двата университета.
Проектът на Nescafe 3in1 е първата заявка за подпомагане на образованието, която кореспондира със социалната отговорност на рекламната кампания към младежите.