Новото подобрено лого на водещия потребителски бранд Ideal Standard на мултинационалната компания Идеал Стандарт Интернешънъл (Ideal Standard International) беше официално представено в България днес от Васил Кънев, Вицепрезидент на Идеал Стандарт Интернешънъл за Източна Европа.
Въвеждането на новото лого е планирано да започне през второто тримесечие на 2008 г., а от средата на годината всеки продукт ще носи новия отличителен знак на бранда. Промененото лого, което показва изображението IS и името на бранда - Ideal Standard, е визуално представяне на обещанието на Идеал Стандарт Интернешънъл да осигурява благосъстояние, иновация, креативност, стил и дизайн на своите клиенти.
Промяната е част от процеса на въвеждане на нова корпоративна визия на компанията Идеал Стандарт Интернешънъл, която беше създадена след като инвестиционният фонд Бейн Кепитъл купи глобалния бизнес „Бани и кухни" от Американ Стандарт през ноември 2007 г.
Идеал Стандарт Интернешънъл планира разширяване на присъствието си на българския пазар чрез навлизане в нови пазарни ниши, сред които уелнес сегмента. Това съобщи Христо Караиванов, Директор Маркетинг и продажби за България при представяне на новото лого на бранда Ideal Standard. Проучвания за страната сочат, че към момента компанията има лидерска позиция на пазара в осигуряването на цялостни решения за бани.
Васил Кънев съобщи, че през 2008 г. в двете български предприятия на компанията - „Идеал Стандарт България" АД и „Идеал Стандарт - Видима" АД, ще бъдат инвестирани средства за подобряване на условията на труд и за технологични обновления. Около 6 милиона лева ще бъдат инвестирани в периода 2007 - 2008 г. в "Идеал Стандарт - Видима" АД , поясни Кънев.
В предприятието за санитарна керамика „Идеал Стандарт България" АД инвестициите ще бъдат главно в двете отделения - Отливно и Глазиране. Тези средства ще се използват за механизиране на някои ръчни и непривлекателни манипулации. Според Кънев, в резултат на инвестициите може да се очаква до 10 процента ръст на годишното производство.
Пред журналисти Васил Кънев обяви намеренията на мултинационалната компания да разшири търговското си и производствено присъствие в Източна Европа. През тази година компанията ще навлезе в Турция чрез създаване на съвместно предприятие на Идеал Стандарт Интернешънъл с местна фирма.