"Рубелла" завладява Монако
Анета Кисьова
Рудоземската "Рубела" е на път да завладее княжество Монако. Не с военна сила обаче, а с помади за нежния пол. В битката по овладяването на женската половина от 32 хилядната държава е включена цяла гама от производства от Родопите. Боя за коса, кремове, паста за зъби и депилатоар съдържа втората пратка, която потегля за там на 23 февруари, потвърди зам.-изпълнителен директор на фирмата Михаил Михайлов. Опитваме се да продаваме хладилници на Северния полюс, сравни той износът на фирмата си в най-изтънчените в козметичния бранш страни - Монако и Франция.
За княжество вървят 22 цвята боя "Фешън", която е в по-компактна опаковка. И докато у нас кутията е 1,60-1,70 лв. на тамошния пазар оцветителят е 7 евро, сравняват търговци. Пак за там е и серията "Дева", само че по-скъпата хидратираща разфасовка, в буркани с Кю тен. Пастата за зъби, пък е специално разработена тяхна търговска марка "Ордиел" и на нашия пазар въобще няма да се появи. Специфичното тук са съставките й, които отговарят на тамошните вкусови предпочитания, издават майсторите, които я забъркват във варачния цех.
По 15 тира само паста за зъби сме пращали в добрите за нас години за Русия, след като този пазар се затвори за българи, компенсираме с Франция, Англия и Германия, съпостави Михаил Михайлов, който от 23 години работи във фирмата, а последните 5 е нейн шеф. 3 тира със стока за около 300 хил. евро вече са заминали за Уилкинсън, Англия. Най-търсени от англичанките са кремовете "Дева", като в последните месеци дамите се преориентират и към боята за коса и водата за уста. Доскоро Чехия бе най-големият потребител на рудоземския освежител за уста, 25 хил. бройки по 250 млл. са пътували за Прага. Сега обаче тенденцията се променя - водещи потребители на асортимента стават англичаните, които последно са заявили 56 хил. броя. Рудоземската боя се котира и на френския и на холандския пазар - като в страната на лалетата, кутията "Фешън" е 22 евро.
Архив
/
"Рубелла" завладява Монако