Около една пета от клиентите вече използват първата персонализирана онлайн лизингова услуга УниПоща УниКредит Лизинг започна издаването на фактури с електронен подпис. По оценката на експертите фактурите с електронен подпис се признават за официален счетоводен документ. С тази услуга клиентите на УниКредит Лизинг ще получават нужната за воденето на счетоводството им бързина и удобство. Генерираните фактури с електронен подпис стигат до клиентите за секунди по електронна поща. "Политиката ни е да идентифицираме навреме в кои сфери при работата ни с клиенти може да се направят допълнителни подобрения. Всяка фирма в България се сблъсква в ежедневия си бизнес с проблеми, свързани със закъснели доставки на фактури, неполучени фактури поради смяна на офиси и т.н. Затова инвестирахме допълнително в специален софтуер, който ще осигури за клиентите на УниКредит Лизинг изрядни счетоводни отношения с дружеството", каза Пламен Минев, главен изпълнителен директор на УниКредит Лизинг. Всички фактури с електронен подпис се изпращат на клиентите в електронните им пощенски кутии в УниПоща. В уебсайта на компанията е публикувана и необходимата информация за настройките, които трябва да се направят на компютъра на клиента, за да се валидизира електронният подпис и да се използва електронната фактура като официален счетоводен документ. УниПоща е първата персонализирана онлайн услуга за лизингополучатели у нас, която дружеството стартира още миналата година. Около една пета от клиентите на дружеството вече използват тази услуга. УниПоща е подарък за клиентите и може да се ползва от сайта на УниКредит Лизинг - www.unicreditleasing.bg в секцията "Моят лизинг". Чрез УниПоща клиентите имат незабавен достъп до техните актуални фактури и погасителни планове, както и до всеки друг нов документ, свързан с работата му с лизинга. Всеки клиент на УниКредит Лизинг получава персонално потребителско име и парола, което дава максимална защита на неговите данни. /Фирмена информация/