Втората най-голяма турска вериги в производството и търговията с дрехи и аксесоари ще отвори първия си магазин в България. Компанията DeFacto стъпва на пазара у нас с магазин с площ над 1400 квадратни метра в столичния "Сердика център". Нейният магазин ще замени този на американската Forever 21, която през миналата година обяви фалит и започна постепенно да затваря свои обекти.

Турският бранд предлага продукти в областта на дамската, мъжката и детската мода. Тя оперира от 2005 година, а през 2011 година става вторият по големина моден бранд в Турция.

Forever 21 затваря 200 обекта и готви изтегляне от Европа

Верига за дрехи с магазини и у нас затваря 200 обекта и готви изтегляне от Европа

Наемите на магазините ѝ струва по 450 милиона долара на година

Компанията има обекти в над 30 държави, включително в Сърбия, Русия, Албания, Тунис, Мароко, Азербейджан и Йордания. Тя има над 500 магазина, като служителите ѝ са повече от 14 000.

Освен DeFacto в столичния мол врати отварят още 4 нови обекта, включително и зона със зареждащи станции за електромобила на фирмата Spark, предлагаща такива коли под наем,

Един от новите обекти е магазинът на Calvin Klein, който ще предлага цялата продуктова гама на световната марка. Заедно с нещо ще заработят първият в София Fan Point Concept, в който ще се продават само обувки на марки като Karl Lagerfeld, DIRK BIKKEMBERGS, Dr. Martens, Mercer Amsterdam.

Производителят на напитки от кафе Nespresso също ще отвори свой магазин в "Сердика център", както и "УниКредит Булбанк" ще има свой клон там.

Primark идва в Източна Европа, но пропуска България... засега

Една от най-големите модни вериги идва в Източна Европа, но пропуска България... засега

Компанията с оборот от над 8 милиарда евро отваря магазини в Словения и Полша