Лидл България въвежда тестово обозначаване на цените едновременно в лева и в евро във всички 137 магазина на веригата от 2 юни. Това е част от подготвителните действия за евентуалното приемане на еврото в България, съобщават от търговската верига.

Целта е да се улеснят клиентите в процеса на адаптация, като им се даде възможност да свикнат с обозначаване на цените в двете валути, още преди началото на законовия период, обясняват от Лидл България.

Цените в евро са превалутирани от левове при прилагане на официалния валутен курс, а заплащането на каса остава единствено в български левове до официалното въвеждане на еврото в страната. За посоченото клиентите са уведомени чрез изрични информационни табели, поставени на видни места в магазините.

Според изискванията, задължителното обозначаване на цените в двете валути ще влезе в сила един месец след официалното решение за присъединяване на България към еврозоната.

"Предприемаме тази крачка в продължение на нашата ангажираност към прозрачност и доверие. За нас е много важно да улесним клиентите, като им дадем възможност да се ориентират спокойно в предстоящите промени. За нас в Lidl процесът по настройване и програмиране на над 80 системи, използвани в дейността на компанията, беше продължителен и изискваше участието на около 350 служители", коментира Любомир Хърсев, главен финансов и административен директор на Лидл България.

Лидл България сред най-добрите работодатели в страната и Европа

Лидл България сред най-добрите работодатели в страната и Европа

Компанията постигна още по-висок резултат в процеса по сертифициране в сравнение с предходната година