Коя е най-автентичната марка в света? Тази, която хората харесват и на която имат доверие? Отговор на този въпрос се опитват да дадат от консултантската компания Cohn & Wolfe, които са публикували класация, изготвена на база на отговорите на над 12 000 души от 14 държави.
Автентичността на бранда се изчислява според няколко различни критерия. Единият от тях е стабилността на марката – дали има дълга история и дали е оцеляла в различните условия на пазара в годините. Вторият се отнася до доверието в компанията, до това дали тя изпълнява обещанията си спрямо своите клиенти и дали е „честна” с тях.
Трето е това дали брандът се съобразява със своите обявени принципи, дали иска и се опитва да предлага най-доброто на своите клиенти. Не на последно място е това дали фирмата дава добавена стойност към живота на хората.
А ето и кои са най-автентичните марки според класацията:
20. Nokia;
19. Lidl;
18. Barilla;
17. Tata;
16. Nestle;
15. Microsoft;
14. Vodafone;
13. Coca-Cola;
12. Ikea;
11. Amazon;
10. Sony;
9. HSBC;
8. Google;
7. Walmart;
6. Starbucks;
5. KFC;
4. Carrefour;
3. Apple;
2. Samsung;
1. McDonald’s.