Певицата Рияна успя да изтри около 800 милиона от пазарната стойност на Snap - компанията зад приложението Snapchat. Това се случва по-малко от месец, след като реалити звездата Кайли Дженър успя да свали капитализацията на компанията с цели 1,3 милиарда долара само с едно съобщение.
Рияна разкритикува публично обидна реклама в приложението Snapchat. След съобщението ѝ акциите поевтиняха с 4%, като малко по-късно възстановиха част от стойността си.
Въпросната реклама е за мобилната игра "Would You Rather?" ("Какво бихте направили?"). В нея на потребителите се предоставят две възможности: "Удари шамар на Рияна" или "Удари Крис Браун". Самият Браун се призна виновен през 2009 по обвинение, че е ударил Рияна, когато двамата бяха двойка.
Snap в отговор нарече рекламата "отвратителна" и обеща разследване затова как тя е била одобрена.
Инцидентът подчертава опасността от рекламните платформи, които позволяват на компаниите сами да купуват и публикуват реклами без одобрение от служител. Подобна система използват и много от останалите социални мрежи.
Наскоро Snap съобщи, че ще освободи около 120 служители.
mikelle-damiani
на 20.03.2018 в 12:11:02 #1Ще те боли щото забравяш за вазелина! Мажи го тоя г-з и ще те боли по-малко!