Тегленето и стриймването (директното слушане, б.р.) на музика в интернет вече представляват 64 процента от целия музикален пазар. Ето защо продажбите на дигитална музика удрят рекордни нива - 4.51 млрд. долара през 2014 година, съобщава списание TIME, базирайки се на доклад на Американската асоциация на звукозаписната индустрия.

Стрийминг услугите спечелват 1.87 млрд. долара повече на индустрията през миналата година, което е ръст от една трета спрямо 2013. Тези резултати за първи път надминават продажбите на CD-та, пише още изданието. Лидерите в сектора Spotify, Rhapsody, Pandora и други правят общо от платено абонаменти за директно слушане на музика в интернет 7.7 млрд. долара.

Ето защо целият музикален бизнес се е обърнал към новите промени в навиците на потребление. Гиганти като Google също направиха своя стрийминг услуга, а музиканти като Dr. Dre не изостанаха назад.