Amazon планира да пусне продукт, който ще конкурира музикалната стрийминг услуга Spotify, става ясно от публикация на The New York Post. Планът на компанията все още е в начален стадий, но ръководството й вече са започнали преговори с лидери в музикалния бранш за сътрудничество.

Според очакванията Amazon трябва да пусне продукта през есента. Услугата на компанията Prime, чийто годишен абонамент е 99 долара, дава достъп на потребителите до видео съдържание, както и до колекция от 1 милион песни.

Новият продукт обаче ще бъде отделно от Prime, като цената му също ще бъде различна. Apple и Spotify предлагат своите музикални стрийминг платформи срещу съответно 9,99 долара и 9,99 паунда на месец.

В края на миналата година Amazon отвори своята първа физическа книжарница. Това стана 20 години след като най-големият сайт за онлайн търговия в света започна да продава публикации в интернет.

Тогава компанията обяви, че ще съхранява около 6000 книги, като подборът им се основава на отзиви и данни за продажбите от Amazon.com. Цените на произведенията са същите като обявените на уебсайта.