Стартирането на бизнес е рисковано начинание за всеки. Но когато Рейчъл Лим е се захваща с онлайн търговия на дребно, залозите са били особено големи - спестяванията от целия живот на майка й. 21-годишна и без никакви пари, тя се обръща към единствения човек, който би могъл да й помогне безвъзмездно. "Очевидно нямах парите, така че нямах друг избор, освен да отида при майка ми и да поискам заем." Майката на Лим тогава е работила на две работни места, за да подкрепи семейството, след като Азиатската финансова криза през 1997 г. прекратила бизнеса с корабоплаване на съпруга й. За Лим обаче, това е нещото, от който се нуждае, за да гарантира успеха на бизнеса си. "Това е една от причините да разбера, че не мога да се проваля. Не можах да я разочаровам" - каза тя.

В гимназията

Лим е един от съоснователите на Love, Bonito, дамска модна линия, специално за азиатки.  Днес тя е популярна и дрехите по поръчка запълват гардеробите на жени от Хонконг и Австралия, чак до САЩ. Но когато преди 15 години тя започнала бизнеса, заедно със сестрите Виола и Велда Тан и техния блог за дрехи втора употреба в Сингапур, този успех изглежда невъзможен."Моите приятели и аз, все още бяхме в училище и просто мислехме за начини да спечелим допълнителни джобни пари", спомня си Лим. "Мислехме си:" Добре, защо не продаваме онлайн дрехите си? "Дрехи, които щяхме да носим веднъж или два пъти, или повече не бихме ги носили", каза тя. 

Основи на бизнеса

Трите приятелки тогава все още не подозират, но са били въвлечени в сериозен бизнес за в бъдеще. През 2005 г. онлайн търговията на дребно тъкмо започва в Югоизточна Азия, но апетитът расте бързо, тъй като потребителите получават бърз достъп до технологии. "Чрез блога и уебсайта ни, хората от Малайзия, Индонезия, Хонконг разбраха за нашия бизнес. Така че тогава си помислихме, че  можем да достигнете до много потенциални клиенти от цял свят с едно щракване", споделя Рейчъл.

И така, когато тийнейджърите изчерпват запасите от собствените си дрехи, които продават, те събрат 300 долара спестявания и пътуват в чужбина, за да внасят повече дрехи, които да предлагат. Този ход превръща бизнеса им, наречен тогава BonitoChico, от блог за обличани дрехи до напълно нов моден сайт. Но за Лим нещо не изглежда така, както й се иска. "Когато внасяхме дрехи за продажба, винаги имаше нещо, което исках да променя", каза тя.

"Много международни марки се грижат за европейски, американски жени, които имат много различни пропорции на тялото, тон на кожата, предпочитания." Тази посока на мисълта поражда нова цел за младите основатели: да създадат нова модна линия, специално пригодена за азиатските жени, с по-малки размери. Така те придали свеж вид на бизнеса, променяйки името си на Love, Bonito - започват да създават дизайни, които да отговарят по-добре на пропорциите на телата на клиентките си.

За да постигнат истински напредък обаче, младите предприемачи са знаели, че трябва да се работят много. Така през 2009 г., като са останали само осем месеца до завършването й, Лим напуска университета, за да се фокусира върху бизнеса на пълен работен ден. По това време се присъединяват и приятелките й Виола и Велда. "Жонглирах много с училище и работа, не се справях и в двете и разбрах, че трябва да се съсредоточа върху едно нещо", каза Рейчъл. "Мама беше наистина притеснена, защото онлайн продажбите едва бяха започнали", каза Лим. "Тя се притесняваше, че това не е законно или че правителството ще ни потърси сметка. Но накрая реши да ми повярва", каза тя.

Скок в модната индустрия

Именно този тласък бележи началото на модната марка Love, Benito, каквато е днес. В следващите години Рейчъл Лим и нейните съоснователи постигат мечтата си да създадат достъпна модна линия за азиатския пазар. Това включвало набиране на екип от дизайнери, които да се заемат с творческия процес, от изследвания и подбор на плат, до разработване и крайните стоки.

През 2014 г. Велда - едната от съдружничките й, се оттеглила от Love, Bonito, но Виола остава до днес член на борда. Междувременно Лим се е утвърдила като лице на марката.  През 2016 г., на 28 години, тя е обявена за една от 30 успели хора под 30 години в Азия на списание Forbes. 

Към днешна дата бизнесът е събрал над 10 милиона долара от инвеститори, включително японски онлайн търговец на дребно Kakaku.com, за да помогне за финансирането на разрастването му в множество физически магазини. Но Лим каза, че истинската печалба е била доказването на майка й, че е успяла. "Постепенно й връщах парите обратно, когато можех", каза Рейчъл. "Приоритет за мен беше, че няма да има нужда да работи на три работни места или да работи толкова много и толкова дълго без почивка с дни."